تاریخچه گردشگران
شرکت خدمات مسافرتی گردشگران از سال ۱۳۷۶ با مجوز از سازمانهای هواپیمایی کشوری، میراث فرهنگی و گردشگری و حج و زیارت و راه آهن جمهوری اسلامی ایران و عضویت انجمن بین المللی هوانوردی (یاتا) فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات گردشگری به مسافرین ایرانی و خارجی آغاز نموده و با بهره گیری از پرسنل متخصص و متعهد، همواره سعی در نیل به اهداف والای خود که همانا جلب رضایت حداکثری مشتریان و آسایش آنها در سفرهای برنامه ریزی شده میباشد، داشته است.
این شرکت در مسیر رشد خود به سبب ارائه خدمات مطلوب و شاخص، مفتخر به کسب عناوین ارزشمند استانی نظیر صادر کننده نمونه خدمات گردشگری در سال ۱۳۸۲، صادر کننده قابل تقدیر خدمات گردشکری در سال ۱۳۸۴ و لوحهای تقدیر و سپاس متعدد از سازمانهای میراث فرهنگی و کردشگری شده است.
هم اکنون این شرکت با اتکا به بیش از دو دهه تجربه و بکارگیری بهترین و زبده ترین نیروهای متخصص، زیر ساختهای های لازم برای پیاده سازی طرح جامع گردشگری آنلاین (OTA) خود را مهیا نموده و با سرمایهگذاری در بخشهای اصلی این صنعت شرایط راه اندازی یک مولتی برندینگ آنلاین در صنعت گردشگری را فراهم آورده است تا با دسترسی سریع، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید و سایت رزرواسیون صدور بلیط، برند آنلاین آژانس هواپیمایی گردشگران در زمینه صدور بلیطهای هواپیما، قطار واتوبوس میباشد.
از نقاط قوت این وب سایت، حفظ استانداردهای جهانی در زمینه امنیت و سرعت سیستم در کنار ارائه قیمتهای رقابتی میباشد و این امری است که تنها در سایه لطف پروردگار و به مدد و کوشش بیامان، عشق و علاقه فراوان و دانش و تجربه حرفه ای مدیران و پرسنل متخصص و متعهد این شرکت به وجود آمده است که تلاش می کند تا همچنان نام گردشگران را در صدر فهرست برترین آژانس های مسافرتی در سطح کشور حفظ نماید.